sobota, 8 lutego 2014

Nowy wygląd bloga

Jak zapewne zauważyliście, co kilka miesięcy nieustannie zmieniam wygląd bloga. Ciągle coś dodaję, poprawiam... Chciałabym, aby to miejsce miało swój klimat i zarazem dobrze się prezentowało. Od początku swego istnienia blog nie posiadał loga, z którego w pełni byłabym zadowolona. Moim znakiem rozpoznawczym był głównie Benek. :) Od dziś jednak mamy swoją "patronkę". Jest nią Maria Antonina w interpretacji zaprzyjaźnionej malarki Basi Adamczyk (jeśli macie ochotę obejrzeć resztę obrazów jej autorstwa, odsyłam do galerii Zorion Art.

Mam nadzieję, że nowy wystrój bloga przypadł Wam do gustu. Nie jest to wersja ostateczna (pewnie pokombinuję coś jeszcze w bocznym pasku), ale zapewniam, że Maria Antonina zostaje z nami na długi czas. Jeśli macie jakieś propozycje, sugestie bądź uwagi - piszcie. :)

35 komentarzy:

  1. Jest cudownie - piękne połączenie błękitnych akcentów z różem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jest cudowne, a Maria Antonina prezentuje się doskonale! Tylko niezbyt przemawia do mnie podpis pod nagłówkiem - "typowo kobiecy" brzmi dość pejoratywnie, jakby to był kolejny nudny blog o modzie czy kosmetykach... a Twój blog jest bardzo kobiecy, ale na pewno nie typowy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to masz rację, Gabrielle. :) Poprawiłam, bo rzeczywiście mój blog raczej do typowych nie należy. :D

      Usuń
    2. Teraz jest najlepiej :)

      Usuń
    3. Każda opinia jest dla mnie ważna, a szczególnie słowa takich czytelniczek jak Ty. :) Więc dziękuję! :D

      Usuń
  3. Śliczna Maria Antonina ;) Podoba mi się ten błękit ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawa należą się Basi. :) Ale dziękuję w jej i swoim imieniu!

      Usuń
  4. Ładnie :) Początkowo myślałam, że MA jest Twojego autorstwa :) Z autopsji wiem, że trzeba kilka razy pokombinować z wyglądem bloga, zanim uzyska się ten właściwy, a i potem jest jeszcze wiele pokus do zmian :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, kiedyś częściej malowałam, a teraz całkiem straciłam już chyba wprawę, więc tak profesjonalnej akwarelki nie mogłabym namalować. :)

      A ciągoty do zmian pewnie będą towarzyszyć mi jeszcze gdzieś tak przez tydzień. :D Ale to będą raczej już drobne poprawki. ;)

      Usuń
  5. Świetnie. Bardzo nam się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, to dla mnie zaszczyt :) Naprawdę bardzo mi miło. Pięknie tu wszystko skomponowałaś :) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Ci dziękuję Basiu, bez Twojej Marii Antoniny nic z tego by nie wyszło. :)

      Usuń
  7. Bardzo mi sie podoba a logo jest naaajjjoryginalniejsze, pasuje do Ciebie idealnie a Basia jest bardzo zdolna kobietka:-) Pozdrawiam Was:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syl, dziękujemy! Takie słowa od mistrza grafiki wiele znaczą. :*

      Usuń
  8. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, jak okładka z książki :) Brawo !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Hrabio, że udało nam się sprostać także Twoim gustom. Basia to utalentowana malarka, nic więc dziwnego, że Maria Antonina zachwyca. :))

      Usuń
  10. Bardzo ładnie! Czuję się tu swojsko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Emnildo, miło mi to słyszeć (tzn czytać). :D

      Usuń
  11. Miło tu u Ciebie i bardzo rokokowo:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hymm.. *Aiko się zastanawia* właściwie ja także nie mam loga, ale mam "maskotkę blogową", którą wszyscy doskonale znają, bo bardzo często pojawia się w notkach. :) No i właśnie! Pomysł na coś, co charakteryzuje bloga jest świetny! Słysze nazwę i od razu przypisuję jej dany obrazek, myśl, coś co mi się z nią kojarzy. W Twoim przypadku to będzie Maria Antonina, choć przyznam szczerze, że już od jakiegoś czasu mi się z tym kojarzyłaś :)
    A na koniec moich wywodów, określę słowem swoje odczucie względem Twojego bloga: piękny.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie Twój blog automatycznie kojarzy się z tą dziewuszką z koczkiem na głowie. :)

      Dziękuję Ci za miłe słowa, to naprawdę podbudowuje. :D

      Usuń
  13. Wyszło fantastycznie (strasznie podoba mi się tło, chcę taką tapetę na ściany:D). Od siebie tylko przesunęłabym przycisk facebooka nad listę obserwatorów (nie pytaj, nie do końca wiem dlaczego;)). A akwarela jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może faktycznie jeśli dam je wyżej tuż obok obserwatorów, to więcej osób będzie klikało "lubię to". :D

      Usuń
  14. Tak sobie dziś do wszystkich zaglądam i przez chwilę myślałam, że pomyliłam blogi^^ Jest słodko, ale elegancko. Podoba mi się. A Maria Antonina ma w tym wydaniu coś łobuzerskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki efekt chciałam otrzymać. :) Dzięki!

      Usuń
  15. Nagłówek... A wiesz, że zapomniałam o swoim własnym. Zajęłam się kompletnie innym projektem, a tamto leży i czeka... :P Ale obciach! Trudno musi, poczekać jeszcze trochę.

    A Twój prezentuje się naprawdę dobrze. Klimat na blogu, teraz bardzo nawiązuje do filmu MA, no i pasuje do zawartości. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się Twój „nowy look”. Lubię tą harmonię tu panującą. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba! Jest pastelowo, delikatnie i romantycznie :) Dobrze, że usunęłaś słowo "typowo" w podpisie - teraz jest zdecydowanie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń