niedziela, 21 września 2014

Drugie urodziny bloga + niespodzianka!

Pamiętam jak dziś ten dzień, w którym postanowiłam, że założę bloga. Był to 18 września 2012 roku, deszczowe popołudnie, chwila zamyślenia z kubkiem herbaty i nastrojową muzyką w tle. Aż trudno uwierzyć, że od tego momentu minęły już dwa lata.

O ile pierwszy rok był czasem eksperymentów i szukania własnej drogi blogowania, o tyle drugi pozwolił mi się przed Wami bardziej otworzyć i mimo różnorodnej treści wpisów odnaleźć tematy, które szczególnie interesują zarówno Was jak i mnie samą. Dodatkowo prócz recenzji filmów, książek i muzyki udało mi się stworzyć szereg postów ze stylizacjami, dla których źródło inspiracji stanowiły moje ulubione postacie kina czy literatury. Tak też chciałabym Wam najserdeczniej podziękować za wszystkie miłe słowa, komentarze i rozmowy. Za to, że za każdym razem, gdy zaczynam wątpić w sens prowadzenia tego bloga, niespodziewanie dostaję maile od osób, którym bliskie jest to o czym piszę i co pokazuję. Z całego serca DZIĘKUJĘ! :)

A teraz obiecana niespodzianka!
Od początku istnienia bloga nie organizowałam żadnego konkursu, więc chyba czas najwyższy. Jeśli macie ochotę, zapraszam Was do wzięcia udziału w małym losowaniu. Nagroda jest jedna, a składa się na nią to, co widać na zdjęciu - wieszaczek na ścianę, świeczka Kringle Candle o zapachu kwiatu wiśni, serial Emma produkcji BBC i pudełko aromatycznych suszków. Aby wziąć udział w losowaniu wystarczy zostawić komentarz pod tym postem, wyrażając chęć uczestniczenia w konkursie oraz dodatkowo odpowiedzieć na pytanie - który z dotychczasowych wpisów na My little reflections spodobał Ci się najbardziej i dlaczego? Osoby, które nie posiadają konta na blogspocie mogą napisać wiadomość na Facebooku bądź maila. Nie zmuszam nikogo do obserwowania bloga czy lajkowania fanpage'a, ale będzie mi miło, jeśli zechcecie w taki sposób pozostać ze mną na dłużej. :) Zgłoszenia przyjmuję do 21 października 2014, a dzień później wylosuję jedną osobę, która otrzyma nagrodę. Wyniki podam w tym wpisie oraz na Facebooku.

Powodzenia! :)

__________________________________________________________________________

Wyniki losowania!
Miło mi powiadomić, że nagroda powędruje do czytelniczki o nicku Rouge. Zwyciężczynię proszę o kontakt, a pozostałym uczestniczkom serdecznie dziękuję za wzięcie udziału w konkursie. 


24 komentarze:

  1. A chcę wziąć udział w losowaniu! :D
    A co do ulubionego postu, hm. Twojego bloga lubię bardzo i każdy post ma w sobie "to coś", ale najnajbardziej chyba lubię "Duma i Uprzedzenie (1995)/(2005) " (ponieważ całkowicie się z Tobą zgadzam w tej kwestii i cieszę się, że ktoś też ma takie spojrzenie na te dwie adaptacje) i równomiernie lubię post o Harriette Wilson bo zainteresowałaś mnie tą postacią :)

    I wszystkiego najlepszego z okazji drugich urodzin bloga, mam nadzieje, że nie stracisz inspiracji i determinacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, a już myślałam, że wpis o Hariette wyszedł mi nad wyraz nudny. :D
      Dzięki Zosiu, ja tez mam taką nadzieję. :)

      Usuń
  2. Bardzo chciałabym wziąć udział!
    Najbardziej podobają mi się Twoje wpisy o włosach, które tak pięknie czesze Twoja mama:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga :) I oczywiście kolejnych rocznic :D

    W konkursie udział wezmę, a co :) Jaki post podobał mi się najbardziej? Kurde... z ostatnich to będzie recenzja książki Elizabeth Gaskell o życiu Charlotte Bronte :) Ale nie mogłabym też nie wspomnieć o poście dotyczącym serialu Północ i Południe, o Twojej stylizacji na Lizzy Bennet czy o ekranizacjach Jane Eyre (z którym się całkowicie zgadzam!) czy porównaniu ekranizacji Dumy i uprzedzenia :) Post z wywiadem ze mną też mi się podoba, a co :P Tak naprawdę trudno mi określić, który post podoba mi się naj, bo wszystkie czytam z prawdziwą przyjemnością :) Dlaczego? Bo nie tylko przyjemnie piszesz, ale przede wszystkim piszesz o tym, o czym ja nigdy nie miałabym odwagi pisać ze strachu przed brakiem wystarczającej wiedzy. Doskonale orientujesz się w dawnej modzie, widziałaś dziesiątki świetnych filmów i drugie tyle doskonałych książek z dawnych lat. No i masz pięknego bloga, o czym już nie raz Ci mówiłam :) Twoje posty są ze sobą w pewien sposób nierozerwalnie połączone. Dlatego trudno mi na nie patrzeć jak na całkowicie oddzielne byty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uch, miało być : życzę kolejnych rocznic :P

      Usuń
    2. Kochana, dziękuję! Tyle komplementów naraz to już dawno nie słyszałam. :D

      Usuń
  4. Wszystkiego dobrego dla Ciebie i bloga - życzę mnóstwa pomysłów, inspiracji, czasu i chęci, aby kolejne dwa lata w blogosferze minęły Ci równie owocnie. W konkursie nie chcę brać udziału (dam szansę innym), ale mogę napisać, że moim ulubionym wpisem jest ten hiszpański (no dobra, ten o Draculi), w którym zaprezentowałaś się w koronkach. Uważam że koronki i mroczniejsze klimaty pasują do Ciebie równie dobrze co róż. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Emnildo. <3 Ja też mam same fajne skojarzenia i wspomnienia związane z "produkcją" tego draculowo-hiszpańskiego wpisu. Koronkowa czerń powinna zagościć u mnie jeszcze nie raz. :D

      Usuń
  5. Gratuluję drugich urodzin bloga i życzę dużo kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę kolejnych lat pisania :)
    W konkursie chętnie wezmę udział :) Moim ulubionym postem jest wpis o "Le Roi Soleil" co pewnie Cię nie zdziwi. A jest moim ulubionym dlatego, że miło jest spotkać w blogosferze kogoś kto obejrzał i polubił mój ukochany musical :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, Le Roi Soleil... przyznam, że to także jeden z moich ulubionych wpisów. :)

      Usuń
  7. Gratuluję drugiej rocznicy! Życzę ciągłej inspiracji i czerpania jak najwięcej radości z tego co robisz oraz kolejny wspaniałych rocznic. :-)
    I prawdę mówiąc nie potrafię odpowiedzieć na Twoje pytanie. Wszystkie Twoje posty są ciekawe, chociaż stylizacje…tak, to było to czym mnie za każdym razem zaskakiwałaś ( pozytywnie rzecz jasna ;-)).
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, droga Aniu! :* Stylizacjami postaram się nadal Was zaskakiwać, mam nadzieję, że nie zabraknie mi na to czasu i pomysłów. :)

      Usuń
  8. To już dwa lata! Gratuluję, życzę kolejnych lat owocnego blogowania i dalszego rozwoju Twojego zakątka w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się i gratuluję dwóch lat! Co do pytania konkursowego, to uwielbiam wszelkie posty, w których publikujesz własne zdjęcia inspirowane różnymi filmami/epokami :) Zawsze zachwycają mnie Twoje fryzury i ubrania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Naprawdę nie spodziewałam się, że te stylizacje będą się tak Wam podobać. :D

      Usuń
  10. Również życzę wszystkiego dobrego i kolejnych lat w blogosferze. Też chciałabym wziąć udział w konkursie:)
    Najbliższy memu sercu jest post który ukazał się dosyć niedawno "W stylu Lizzy Bennet" dlaczego? Już wyjaśniam.
    Bloga czytam już od dłuższego czasu i zainspirowałam się niektórymi postami ale tym "W stylu Lizzy Bennet" zostałam zauroczona. Postanowiłam, że założę bloga zacznę czytać o modzie historycznej i za jakiś czas mam nadzieję zobaczyć swoją własną suknię.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, w takim razie cieszę się, że mogłam Cię w pewien sposób zainspirować. :))

      Usuń
  11. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twojego bloga, droga Lukrecjo! Obyś miała jak najwięcej pomysłów i inspiracji do tworzenia nowych notek, no i oczywiście tworzenia nowych stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby więcej takich rocznic! Wielkie gratulacje :)
    Aby wziąć udział w konkursie przejrzałam cały Twój blog, żeby wybrać ten jeden wpis, który spodobał mi się najbardziej. I jestem w kropce, bo piszesz bardzo ciekawie i swobodnie obracasz się w różnej tematyce. Więc jeśli pozwolisz wybiorę kilka!
    Wpisy na temat Dumy i uprzedzenia oraz Rozważnej i romantycznej, zwłaszcza ten dotyczący porównania mini-serialu Duma i uprzedzenie z 1995 roku z wersją kinową z 2005 roku - ponieważ uwielbiam Jane Austen a moją ulubioną książką jej autorstwa jest Duma i uprzedzenie! Ekranizacje również są fantastyczne a para głównych bohaterów z 1995 roku skradła moje serce na zawsze!
    Wpis o Mylène Farmer - gdyż widać tutaj Twoje uwielbienie dla jej muzyki, piszesz z pasją i swadą. A jej piosenka z Sealem jest CUDOWNA!
    Wpisy o filmach kostiumowych i nie tylko, bo mam ochotę zobaczyć i poczuć te emocje!
    Wpisy o serialu Północ i południe oraz te w których pojawia się Richard Armitage. Książkę czytałam i mam ogromną ochotę na serial BBC, zaś postać tego aktora, którego mało znam bardzo mnie zainteresowała :)
    Wpis, w którym przeistaczasz się w Lizzy Bennet - gdyż świetnie oddałaś ducha epoki! A fryzura to majstersztyk!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń